Ruszyły zapisy na rok 2024/25 Więcej informacji
503 791 391
531 691 865
Pani Agata

Cześć, nazywam się Agata Tomczyk

Jestem założycielką Szkoły Językowej Brilliant. Uwierzysz jeśli Ci powiem, że miałam kiedyś problem z językiem angielskim i niemieckim? Zawsze byłam ambitna i dużo się uczyłam, ale skutecznie zniechęcali mnie do tego kolejni nauczyciele i nudne lekcje polegające na uzupełnianiu ćwiczenia za ćwiczeniem w podręczniku. Do dziś pamiętam, jak w liceum zostałam poniżona przy całej klasie, bo źle coś wymówiłam albo zapomniałam słówka…. A przecież tak bardzo się starałam… Takie sytuacje powodowały, że bałam się odezwać do obcokrajowców na wakacjach czy wskazać drogę na skrzyżowaniu w Krakowie. Każda taka rozmowa powodowała u mnie obawę, że mnie wyśmieją, jeśli zrobię błąd.

Jak to się zaczęło?

Kiedy byłam w liceum nauczycielka niemieckiego miała zły dzień i postanowiła wyżyć się na uczniu. Padło na mnie… Sparaliżowana stresem, z sali wyszłam prosto do higienistki, a w domu długo jeszcze nie mogłam się uspokoić. Wtedy zrodził się we mnie bunt i postanowiłam, że nie chcę się uczyć i być traktowana w ten sposób. Zaczęłam szukać informacji o nowoczesnych metodach nauczania. Przed maturą trafiłam do renomowanej szkoły językowej, gdzie zobaczyłam jak może wyglądać ciekawa, angażująca lekcja, gdzie uczniowie byli szanowani, a błąd tolerowany. Wtedy wiedziałam, że chcę pokazać innym , że nauka języka nie musi wyglądać tak jak w szkole publicznej, gdzie nawet wybitni nauczyciele są ograniczeni przez system. Zbyt liczne klasy, klasyfikacja pod względem wieku, a nie umiejętności, nauczanie angielskiego po polsku, gonienie z programem, uczenie pod klucz odpowiedzi w testach, pomijanie kompetencji mówienia, nauka listy słówek zamiast stosowania ich w kontekście, stres, ocenianie, wytykanie błędów, skupienie na ocenach zamiast na umiejętności posługiwania się językiem.

Co dalej?

Wciąż poszerzałam swoją wiedzę związaną z językiem angielskim i metodyką nauczania, wyjeżdżałam za granicę do pracy. Przez ponad 10 lat udzielałam korepetycji i zyskiwałam grono zadowolonych uczniów, którzy odnosili mniejsze i większe sukcesy językowe. Czułam jednak, że mogę zrobić więcej i swoje metody stosować w większej skali. Ideę założenia szkoły językowej podsunęła mi jedna z moich klientek. Była to pani dentystka i zrobiła to podczas plombowania zęba. Leżałam wtedy u niej w gabinecie i nie miałam nawet jak zaprotestować. A wątpliwości piętrzyło się wiele. Przecież nie miałam środków, lokalu i zielonego pojęcia jak prowadzić taki biznes.

Logo2

Pomysł jednak padł na żyzny grunt i z dnia na dzień kiełkował. Dwa miesiące później miałam już pozytywną decyzję kredytową, wymarzony lokal i pierwszego pracownika. To było w 2019 roku, a teraz czuję jakby od tego momentu minęły lata świetlne. Od tamtego czasu odbyłam mnóstwo szkoleń, coachingów, rozmów z doświadczonymi osobami z branży, przeczytałam dziesiątki książek, a także współtworzę grupę mastermind z innymi właścicielami. Dzięki temu wciąż podnosimy poziom naszych usług oraz obsługi klienta. Od tamtej pory z roku na rok nasz zespół nieustannie się powiększa, szkoli i robi wszystko, aby CORAZ LEPIEJ zaspokajać potrzeby naszych kursantów kierując się misją szkoły.

Misja szkoły

Głęboko wierzymy, że umiejętność posługiwania się w języku angielskim otwiera przed nami wiele drzwi i pozwala spełniać marzenia! Daje satysfakcję, pozwala na samodoskonalenie i osiąganie celów, buduje pewność siebie w codziennych sytuacjach i poszerza horyzonty! Chcemy pomóc dzieciom, młodzieży i dorosłym w sprawnej komunikacji w podróży, awansie w pracy, odbyciu owocnej rozmowy z pracodawcą lub kontrahentem oraz zawarciu nowych znajomości z obcokrajowcami. Zachęcamy ich do słuchania piosenek, oglądania filmów, grania w gry i czytania w oryginale.

Dążymy do tego, aby nasi kursanci czerpali przyjemność z nauki języka. Dlatego przygotowujemy dla nich kreatywne, zaskakujące lekcje, aby nie mogli doczekać się kolejnych zajęć. Stosujemy nowoczesne technologie i metody nauczania, a także wdrażamy pozytywną dyscyplinę, aby każdy uczeń czuł się u nas jak w domu i chętnie spędzał tutaj czas. Traktujemy wszystkich naszych klientów z szacunkiem, słuchamy ich potrzeb, cieszymy się z każdego sukcesu i wyciągamy wnioski z błędów.