Jeszcze nie jest za późno, żeby zapisać dziecko na kurs! Zapisuję się
503 791 391
531 691 865
Pani Agata

Cześć, nazywam się Agata Tomczyk

Jestem założycielką Szkoły Językowej Brilliant. Uwierzysz jeśli Ci powiem, że miałam kiedyś problem z językiem angielskim i niemieckim? Zawsze byłam ambitna i dużo się uczyłam, ale skutecznie zniechęcali mnie do tego kolejni nauczyciele i nudne lekcje polegające na uzupełnianiu ćwiczenia za ćwiczeniem w podręczniku. Do dziś pamiętam, jak w liceum zostałam poniżona przy całej klasie, bo źle coś wymówiłam albo zapomniałam słówka…. A przecież tak bardzo się starałam… Takie sytuacje powodowały, że bałam się odezwać do obcokrajowców na wakacjach czy wskazać drogę na skrzyżowaniu w Krakowie. Każda taka rozmowa powodowała u mnie obawę, że mnie wyśmieją, jeśli zrobię błąd.

Jak to się zaczęło?

Kiedy byłam w liceum nauczycielka niemieckiego miała zły dzień i postanowiła wyżyć się na uczniu. Padło na mnie… Sparaliżowana stresem, z sali wyszłam prosto do higienistki, a w domu długo jeszcze nie mogłam się uspokoić. Wtedy zrodził się we mnie bunt i postanowiłam, że nie chcę się uczyć i być traktowana w ten sposób. Zaczęłam szukać informacji o nowoczesnych metodach nauczania. Przed maturą trafiłam do renomowanej szkoły językowej, gdzie zobaczyłam jak może wyglądać ciekawa, angażująca lekcja, gdzie uczniowie byli szanowani, a błąd tolerowany. Wtedy wiedziałam, że chcę pokazać innym , że nauka języka nie musi wyglądać tak jak w szkole publicznej, gdzie nawet wybitni nauczyciele są ograniczeni przez system. Zbyt liczne klasy, klasyfikacja pod względem wieku, a nie umiejętności, nauczanie angielskiego po polsku, gonienie z programem, uczenie pod klucz odpowiedzi w testach, pomijanie kompetencji mówienia, nauka listy słówek zamiast stosowania ich w kontekście, stres, ocenianie, wytykanie błędów, skupienie na ocenach zamiast na umiejętności posługiwania się językiem.

Co dalej?

Wciąż poszerzałam swoją wiedzę związaną z językiem angielskim i metodyką nauczania, wyjeżdżałam za granicę do pracy. Przez ponad 10 lat udzielałam korepetycji i zyskiwałam grono zadowolonych uczniów, którzy odnosili mniejsze i większe sukcesy językowe. Czułam jednak, że mogę zrobić więcej i swoje metody stosować w większej skali. Ideę założenia szkoły językowej podsunęła mi jedna z moich klientek. Była to pani dentystka i zrobiła to podczas plombowania zęba. Leżałam wtedy u niej w gabinecie i nie miałam nawet jak zaprotestować. A wątpliwości piętrzyło się wiele. Przecież nie miałam środków, lokalu i zielonego pojęcia jak prowadzić taki biznes.

Logo2

Pomysł jednak padł na żyzny grunt i z dnia na dzień kiełkował. Dwa miesiące później miałam już pozytywną decyzję kredytową, wymarzony lokal i pierwszego pracownika. To było w 2019 roku, a teraz czuję jakby od tego momentu minęły lata świetlne. Od tamtego czasu odbyłam mnóstwo szkoleń, coachingów, rozmów z doświadczonymi osobami z branży, przeczytałam dziesiątki książek, a także współtworzę grupę mastermind z innymi właścicielami. Dzięki temu wciąż podnosimy poziom naszych usług oraz obsługi klienta. Od tamtej pory z roku na rok nasz zespół nieustannie się powiększa, szkoli i robi wszystko, aby CORAZ LEPIEJ zaspokajać potrzeby naszych kursantów kierując się misją szkoły.

Misja szkoły

Głęboko wierzymy, że umiejętność posługiwania się w języku angielskim otwiera przed nami wiele drzwi i pozwala spełniać marzenia! Daje satysfakcję, pozwala na samodoskonalenie i osiąganie celów, buduje pewność siebie w codziennych sytuacjach i poszerza horyzonty! Chcemy pomóc dzieciom, młodzieży i dorosłym w sprawnej komunikacji w podróży, awansie w pracy, odbyciu owocnej rozmowy z pracodawcą lub kontrahentem oraz zawarciu nowych znajomości z obcokrajowcami. Zachęcamy ich do słuchania piosenek, oglądania filmów, grania w gry i czytania w oryginale.

Dążymy do tego, aby nasi kursanci czerpali przyjemność z nauki języka. Dlatego przygotowujemy dla nich kreatywne, zaskakujące lekcje, aby nie mogli doczekać się kolejnych zajęć. Stosujemy nowoczesne technologie i metody nauczania, a także wdrażamy pozytywną dyscyplinę, aby każdy uczeń czuł się u nas jak w domu i chętnie spędzał tutaj czas. Traktujemy wszystkich naszych klientów z szacunkiem, słuchamy ich potrzeb, cieszymy się z każdego sukcesu i wyciągamy wnioski z błędów.